joi, 29 aprilie 2010

Stop-Delete feeleings-Play

"eu voi pleca-ncurand,
ramai cu mine-n gand..."




jaja. asta mica crede ca trebuie sa se schimbe, si o sa o faca. nu e prea hotarata ce si cum dar are o idee. mrrweaowww. dar mai intai o sa se duca la baie, o sa se spele pe fata, o sa-si desprinda parul si o sa se vada pe EA in oglinda...sincera si dezbracata de secrete.
habar n-am, si nu conteaza cum o sa ma vezi tu, sau tu, sau tu. cine are ochi de vazut, sa-i deschida, cine nu.. sa se-mpace cu ideea.
ma gandeam...mi-e mila de prosti...
si trebuie sa fi idiot sa toooot cauti in trecut. ah, d-aia n-o sa gasesti nimic. si acum rumeg gandu' daca nu faceam/fac acelasi lucru

Loading heart...

nu cred, cel putin asa tin sa cred. macar autosugestia sa-si spuna cuvantul.
eeeu nu mint. inima minte. ratiunea s-a dus dracului. pababibumm.

-hei, ce faci, esti bine?
-umm, hei. a daaa, lasand la o parte faptul ca mi-e rau, ca mi-a mers ca dracu si am mai vazut si ceva de care nu aveam deloc nevoie, din contra, mi-era bine fara ...sunt ooook!


vreau sa fac stand-up.adicaa, macar in fata oglinzii, si sa am scenariul din experienta.
macar sa rad de mine, stii, si sa inteleg ceva.
ok, gata, o sa plec.
probabil am sa dezvolt si continui postul in jurnal.
iar cand noaptea o sa-si incheie paltonul, eu am sa dansez cu ea, ma va lua in brate si o sa-mi asculte plansul sec.foarrrrrrte sec..
.canyouevenbelivethatthisthigleastssolongimeanwtfigottabesick.


sa se desprinda ce pula mea vrea de aici.

Niciun comentariu: