vineri, 23 aprilie 2010

Patsaflencelor, cu dragoste

*ma port frumos cand stau cu tine, chiar daca ma intorc uneori cu spatele ca sa-mi pot da ochii peste cap. am sa te pup in cur si am sa stau uneori cu tine, chiar daca nu te inghit deloc! poate am sa te barfesc si am sa o fortez cu restul, dar in fata ta stii ca sunt o simpatica! ador sa rad de toti , mai ales toate pamfletele care stau cu un baiat mai mult de 2 saptamani, si asta fara sa se vada cu un altul. cu cat ma sarut cu mai multi, cu atat sunt mai jmenara. nu pot sa nu ma machiez. iti dai seama ca nu ma rezum la putin rimel, dermatograf, gloss... ci 3 straturi de fonduri de ten, chiar si pe buze ca sa pot apoi sa-i dau nuanta naturala de roz bombon, dupa care imi aplic pe gene 3 tipuri de rimel, imi inrosesc obrajii cu blush sa par ca si cum doar ce am dat proba de alergare, imi umplu pleoapele de toate culorile posibile si imposibile, mai aplic perle bronzante, apoi un ultim strat de fond de ten.pushup is my style.pot spune despre mine ca sunt de piatra, ador sa-mi ocup timpul razand si, de ce nu, cauzand probleme altora. nu pot plange, doar daca nu din greseala mi-am introdus rimelul in ocheane.imi place sa-mi pierd viata barfind-o pe a altora.uneori, urlu ca tampita pentru a iesi in evidenta si produc scandaluri. stiu ca sunt altii ca mine care ma vor sustine, deci nimeni nu indrazneste sa-mi dea o palma sau sa se puna cu mine! nu conteaza ca fara altcineva, singura, ma fac praf, sunt bazata!scot ochii tuturor demonstrand-le valoarea banilor, pentru ca ma prefac ca ii am. si cineva m-a mintit ca nu pot cumpara bunul gust.persoanele din jur, sunt niste Fitse. nu ma consider perfecta si nici nu sunt, dar sunt mai aproape ca oricine! *

Pissi , nu ne intereseaza Cv-urile voastre, dar vad ca incercati sa va aratati performantele zilnic!
pitzi,Barbie,fake, BA!
apreciam daca nu v-ati mai face prezenta, daca n-ati mai strica melodiile lui Blaziny, daca ne-ati da o pauza.

!initiez Anti Plastice campaign!

Un comentariu:

V spunea...

eu ma alatur b-)