joi, 15 aprilie 2010

Sunshine cica mi-a dat leapsa

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
cand imi reuseste ceva la care chiar am stat sa-mi bat capu –si de care si ei stiu- :D

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
daca am dezamagit ever pe cineva mai tare decat pe mine, rise your hand, please.

3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
nu prea imi scriu pe frunte ceea ce simt/cred pe bune. cine are ochi de vazut, vede dincolo de masca. cine nu, noi sa fim sanatosi.

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
sunt impulsiva, deci daca nu am o zi buna, reactionez…urat. bine, ca tot eu incerc dupaia sa destind atmosfera darrr`, detalii detalii. deci-impulsiva.

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
as purta cizme pana la coapsa, roz bombon,lacuite, imitatie din piele de sarpe. JESUS!!


6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
simtu umorului :">


7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
sa ne gandim: intotdeauna de ziua mea, si acu vreo luna (inaugurandu-mi coditele xD)


8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
ce te face sa crezi ca m-as rezuma la unu?!

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
farfurie zgariata cu furculita. mrrrrnnn


10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
prima serbare :">

11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
PE WENTWORTH MILLER!

12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
semestru unu, fizica, 13 baieti in fata clasei, aia nesimtiti, cica sa-i asculte- si o fata. ca daca nu eu atunci cinee? =))
(sigur nu e cel mai din viata ma, ci primu care mi-a venit in minte :D)

13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
ma` crush. pentru ca nu stiu ce-mi iese pe gura, da' nici in bara nu cred c-am dat-o

14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
dupa ce mi-a citit mama jurnalul, si a aflat unde am facut defapt revelionu, si cu cine, si tot ce am facut in vara. adevaru adicaa... completari, explicatii si chestii de genu.

15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?
sa le dau delete patsaflencelor care imi indispun retina.

16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
prietenele mele :D (ia ziiii, ce teste facem noi prin telefon?=)) )

17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
diriga:ia spune-mi tu mie, unde ai fost ieri de la ora 12 la ora 1?
eu:pai d-soara, stiti, am uitat ca nu mai e vacanta si am uitat sa ma trezesc...

18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
sa ma ia de proasta :)

19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
IMBRATISABIIIIIIIIIL

20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
aveam o iepuroaica roz de plus cu care dormeam, mancam, mergeam la prietena mea de vizavi. asta pana cand a iesit plusu din ea.

21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
prieteni (aia citez-putini si buni-inchei citat) si parinti

22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
persoanele de care m-am atasat inconstient

23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
psihologie

24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
momentan, nu cine, ci ce:timpul si vara

25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
unele concepte personale

26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
doi

27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
am vreo 2 postari pe tema asta

28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
"bai, tu-mi esti prietena pe bune! chiar daca nu ne mai vedem o perioada luunga, ramanem la fle de calde una cu cealalta". conştiinţă says thank you.

29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
pe langa faptul ca rad de mineeee... cu toti prietenii si cretinobotii de la 8D(aia cativa inovatori de HaiSaRadem)

30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
sa trec cu brio si de urmatoarea zi

31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
nu stiu... cred ca fiecare persoana pe care am intalnit-o, mai mult sau mai putin.

32. Care a fost primul tău vis împlinit?
sa ma sarut in gara (era o fantezie de-a mea =)) )

33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
varsta de 14 ani. sa vedem ce-o sa fie anu' asta..

34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
netu ?

35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
trebuia sa raman speachless la ceva, nu?

Niciun comentariu: