miercuri, 3 august 2011

Play the player



Si cand credeai ca lucrurile nu pot deveni mai proaste sau mai penibile decat atat... Here we are! Dai de chestii pe care nici sa ti le imaginezi, nu este omeneste posibil sa ti le imaginezi. Mai imprevizibil decat deobicei, huh?


Si toate-toate parca iau amploare, exact atunci cand ar trebui sa se evapore de tot. Incredibil! Acum sunt suparata pe mine ca am cedat nervos atat de urat azi-noapte.Cu fulgi de perna prin camera, suspine, alcool si tot tacamul. Atat. Pe tine? Esti norocos daca raman doar suparata. La urma urmei, lasa-ma sa-mi treaca. Dar zau, lasa-ma de tot. Da, m-a mancat undeva si am aflat alte lucruri, dar poate ca a fost inspre bine. Poate. Oricum, am mai spus... nu mi-as fi imaginat toate prostiile de azi. Adica... sincer? Cum poti sa joci atat de murdar? Ti-am zis-o in fata, ai jucat frumos, felicitari! Dar ti le-am mai spus si pe altele, in care am preferat sa nu fiu atat de mieroasa precum restul. Sincer, daca asta era un film prost, pentru ca scenariul sigur e de film, eu as prefera sa fiu macar personajul ala mai cu cap care pana la urma le face pe toate altfel decat restul. Zic eu ca asa trec peste. Asa sper!

Sa-mi rezum starea de astazi? Hmm. Din momentul in care te-am vazut m-a luat un fel de dor fortat, impanzit de mila, dezgust, sarcasm si orgoliu. Per total, au mai fost si luarile in ras, arogantele si tremurul de nervi. Cam asa.


Stii? Spuneai ca nu o sa-ti poti schimba niciodata parerea despre mine. Pacat, eu mi-am schimbat-o despre tine. N-o sa te mint, nu e una dintre cele mai bune. Deloc,chiar. Si cred ca in cele din urma, daca mai are cu ce se continua, o sa iti dai totusi seama ca pot sa fiu si scarba.

Si stii? Nu pot sa cred ca mi s-a implinit dorinta in 12 ore.Macar una dintre! Cand am spus ca vreau sa te doara cel putin jumatate din cat m-a durut pe mine, nu ma asteptam sa vad asta cu ochii atat de curand. Sarada sau nu, macar te-ai straduit, bravo! Chiar daca am eu asa impresia ca nu pentru ochii mei dar totusi, este un efort si merita apreciat. Zic bine?
Si mai stii? Tot ce-am spus azi a fost, la fel, pe bune. Nu am glumit cand am zis ca inca esti prost, ca las' sa nu mai traga de tine toate ca sa nu mai plangi, ca nu e de parca esti singurul care a facut-o. Si n-am glumit niciodata cand am spus ca eu chiar nu ma tin in vecii vecilor dupa vreun tip. Dupa seara asta, sper doar ca intr-adevar nu doar sa gandesc bine spunand asta, ci sa fiu in stare sa si simt asa, sa nu fie lucruri spuse la nervi. Ca na, acum sa fiu tarfa si sa-ti zic ca vai, ca gata, eu am intrerupator in inima si nu mai simt nimic. Oho, mai simt, si inca n-ai tu habar ce amestec dement de sentimente pro-contra e in mine. Fie vorba intre noi, e prea devreme sa spun care o sa castige. Rational vorbind, cele contra ar avea un avantaj de la linia de start pana la finish. Dar ma rog, sa lasam astea, de astea se ocupa timpul, nu eu.


Anyhow. Mi s-a parut genial cum din camera aia de mine ti-a/iti pasa(t) cel mai putin, inspre deloc si cat de nenorocit ai fost cu tot cu lacrimile fatarnice si zambetu ala cretin si perfid.Si bag mana in foc ca asa e. Ca proasta nu sunt, si asta baremi o stii si tu. Si-n plus, lucrurile astea se mai si simt, ma intelegi? Realizezi cum m-am simtit? Normal, mereu ai realizat, doar ca te-a durut in 14. Dar uite, sa fii mandru de mine cand iti spun ca eu dupa ziua de azi am avut macar bunul simt sa nu plang! Asta sa nu spui ca iti joc teatru, ca, citez "sufar ca nu mai vorbesti cu mine"! Ete fleosc. Sa stii ca nu mai vad tastele de lacrimi, nu altceva!! Ah, cat despre fazele de azi? Jalnic, ce sa-ti spun. Te credeam mai bun de atat, mult-mult mai bun! Fucker.


In fine, poti inca sa ma numesti intuitiva. Am expus ipoteza a doua lucruri si pana-n seara s-au dovedit a fi pe bune. Don't underestimate me, hun. I might have been a fool, but I'm still me enough. Ah, si-mi vreau banii pentru somnifere, te rog. Eh, glumesc. Nu-mi mai trebuie nimic de la tine. Nici tu nu mai vroiai de la mine, pana ai intrat in rahat si ai fost umpic nevoit asa. Poate-poate te scapam, sau ce? Imi pare rau. Eu nu functionez asa. Si ai fi zis mai inainte poate ca dintre noi doi tu esti ala imprevizibil. Si da, de acord, esti, tinand cont de toata telenovela. Cred ca-ti creste inima, nu altceva!

Ehh.Din tot cacatul asta, eu atat mai vreau sa aflu. Care pielea mea a fost faza defapt cu mine? Rolul a ce am jucat, hm? Haaide, poti sa-mi spui, nu e de parca o sa ma doara iar mai tare! La urma urmei, nu ti-a mai ramas nimic de sfasiat din mine. M-ai lucrat pana in maduva oaselor. Daca tot ai fost prins cu minciuna, zi-le macar acum pana la capat, nu?


Pana mea. Asta e. Sunteti toti o apa si-un pamant.

Niciun comentariu: