marți, 2 august 2011

Oh baby,baby it's a wild world



Vrei sa stii de cat timp e nevoie sa te legi la cap fara sa te doara? Cam o luna juma'. Lucrurile au timp sa inceapa, sa o ia treptat in sus, sa lase loc de-o pauza si dupa sa se termine, asa, sec.Pana mea. Cica asta e. Ma ia cu paranoia. Cred si eu, defapt de ce draci sa ma mir. Dupa toate astea cum sa nu ma ia. Ma prinde acum cat pentru toata perioada asta in care am incercat sa fug de ea.

Daca ma oftic? Eh, da ma oftic. Pe situatia in sine, pe faptu ca 'it's over' in -repet- cel mai sec mod posibil, si mai ales pentru ca am fost indeajuns de fraiera incat sa ma implic in asta. Atat de mult.

Eu am mai spus. Nu ma schimb pentru niciunul. In aparenta poate. In esenta nu, tot n-o sa joc in jocul ala in care 'eu te ignor, si tu devii tot mai atrasa de mine si ma cauti si ma iubesti. ok?'. Zic, nu, nu e ok. O sa te las in pace si nu-mi pasa cum o mai interpretezi si p-asta, poti sa-i spui indiferenta, poti sa ma acuzi ca ma doare-n cur (nu ar fi prima oara) poti sa faci ce vrei tu, dar eu nu o sa ma tin dupa nimeni, niciodata. Fac asta ca sa ce? Sa doara mai tare? Stau sa ma agat de trecut si sa tin cu dintii de el doar ca sa prelungesc starea asta de levitare? Sa ma apuc acum sa citesc si recitesc mesaje, arhive, sa stau cu ochii-n tavan de-aiurea si sa stau sa-mi amintesc de toate? Prefer sa imi umplu timpu cu o bere, o tigara, o carte, un prieten, mai multi prieteni, shopping and stuff.

Toate trec pe rand.
Mesaje? Da, salvate toate in ciorne. Discutii intre prieteni despre asta? Forbidden. Numarul? L-am sters. Nu e ca si cum ai mai fi sunat, este? Eu? Nu-s bine. Dar o sa fiu. You wanna know what's the worst part in this? That, I know that he's gone already, but still... he's like everywhere. Shit.

Pula mea, ce sa-ti mai zic. As putea sa iti spun ca a fost frumos, stii, pentru ca chiar ar fi fost. Daca n-ar fi fost toate un pack cu minciuni all-included. Nevermind. At least, I actually meant everything I said.


Si poate ca ar mai fi si altele de spus. Dar degeaba, ca nu mai are rost. Deloc.

Ai grija ce faci. Sa fii cuminte.

Skins- Sid(Mike Bailey)- Wild World

Asculta mai multe audio diverse

2 comentarii:

V spunea...

stiam eu ca o sa aterireze o melodie din skins pe la vreun post
al meu al tau..nu conteaza..

si ei vin si pleaca dar eu raman acolo ..si trec pentru ca d.asta au si venit
vine ziua ta asa ca timp sa fi trista nu prea e

with love your old friend V.

Ramona spunea...

tocmai d'aia. ma consolez si eu cu ce apuc. garderoba din paris si tequila!!