vineri, 18 februarie 2011

Nu

...

Si sa imi fie frig, sa ma ia cu fiori reci ce-mi aluneca pe tot corpul, si sa-mi tremure usor degetele. Si sa te ascult si sa te descopar macar putin asa cum esti tu si sa-mi povestesti despre tot si despre nimic; sa fi tipu' ala pe care nu-l vedeam in ipostaza asta . Si sa ma intrerupi razand, mai putin atunci cand vreau sa fiu intrerupta, cand mi-e usor teama si cand vocea mea incearca sa se strecoare prin noapte. Si sa ma faci sa zambesc naiv. Si sa te aud pentru prima oara cand razi sincer.

Sa fi altfel. Cald si deschis. Si sa para ca-ti pasa. Si sa ai tu un acel ceva care atrage

Sa adorm pe vibratiile vocii tale...
(???)




--
Cacat,nu. Frate,nu! Te rog eu sa nu!!!
Sa-mi bag..


Un comentariu:

Iulia spunea...

Zambetul sincer e cam greu de obtinut...insa imi place antiteza dintre inceput si final.

Visul...realitatea...lumi distincte care au atatea in comun...