miercuri, 2 februarie 2011

I hate Butterflies


and i mean it. Vrei sa stii de ce? Pentru ca niciodata nu se alege nimic bun de pe urma lor. Nimic! In cazul meu,of course. Stupid stupid stupid. La modul cel mai serios zic. Si asta pentru ca oricum si-au luat aripi fara un motiv serios. Frate... I'm hopeless.
Oricum,ideea e ca nu si-au luat zboru'. Si nu prea stiu cand sau daca or sa si-l ia. Ar mai fi o idee... sa ma las de cerut sfaturi, sa-mi dau un capac si prima idee care imi vine in minte -bang- done, problem solved.
Mdaa, poate ca iar vorbesc aiurea. Dar nu ar fi rau sa ma cred macar o data.





Idk. E bine macar ca-i am. Adica stii... descopar si eu ca mai sunt in stare sa 'simt'. Big deal. Pe bune.Anyways, everything,everytime,it's just harder than it seems.
...

in pana mea, e Februarie.

-UPDATE-
Hei,stii ce am zis pana mai adineauri, cum ca nimic bun nu se alege si pana mea? Forget it. Maybe I was wrong. Maybe I like butterflies.