marți, 1 martie 2011

Primavara incepe cu...


Nu! Nu cu tine,nici cu mine, iar un "noi" nu as gasi nici macar de Martisor. Primavara incepe cu dezamagiri, cu decadere psihica din multe puncte de vedere, cu zapada si ger. Nici macar nu am mai gasit ghiocei,ffs. Cosarul meu nu a vrut astazi sa-mi aduca noroc. Poate data viitoare...!Poate?

Dezamagire am zis... Teribil acompaniata de stari si sentimente demente, de o abureala mintala si ameteli.
Confuzie, delasare, spaima, singuratate, atractie, vinovatie, un soi dulce-acrisor de 'gelozie' (nu stiu daca o pot numi asa, dar n-am la indemana niciun al cuvant), ganduri- gandurile mele verbalizate de catre altii.
Frig. Dorinta prinsa intr-o cochilie solida. Curiozitate.
Si mai mult decat atat, neisguranta si necunostinta de sine.


As vrea poate ca sa nu-mi mai fie teama si sa nu mai am constiinta atat de deschisa, de sensibila, putand observa si simti fiecare gest cat de maruntel. Si asa sa incep sa joc dupa cum este piesa, sa devin actor, nu regizor. In completare poate-* sa devin un actor prost, nu sa raman un regizor grozav de incurcat in propia-i visare. Superb.

Ma domina insomniile, poftele atat de vicioase, candva rapuse. Si stand asa noptile cu o vapaie fragila de lumina albastruie, sa ma privesc incercanandu-ma in oglinda. Sa ma privesc si sa nu ma observ. Sa fiu invinsa de ochii tulburi, in care se pot citi atatea pe care nu am vrut sa le stiu pana acum. Nici acum nu imi sunt clare, de ce sa mint. Vocea ochilor mei este ceva mai ragusita ca ultima oara si oboseste de fiece data cand ajunge la punctul culminant. Si totusi, am timp sa fiu surprinsa. Amagita. Cu masca usor crapata intr-un colt, gata-gata sa se sfarame. Dar nu voi permite oricum. Orgoliul are sa repare asta. Si melodiile alea care se aud prea prost in casca ce-mi tot aluneca si se pierde de-a lungul gatului. Mda.

--
Si deci, e primavara. Aiurea.

Stii ce? Las-o dracului.
Cand or inflorii copacii, voi inflorii si eu cu ei.


Scorpions-Still Loving You

Asculta mai multe audio diverse



(asta fiindca eu ies din tipar, si starea mea nu este derivata din melodia celor de la Holograf, cum ar fi la majoritatea,
ci de asta)


Niciun comentariu: