duminică, 12 septembrie 2010

Un alt final


Da, frate. Si de maine, dau pagina si incep un alt capitol. Personaje noi si diverse, povesti noi, alte intrigi, alte certuri, toate noi.
Bobocica, chestii, socoteli. Din fericire, pastrez langa mine probabil unele dintre putinele persoane de care mi-ar fi fost dor.
Gata ! Probabil... defapt, mai mult ca sigur am sa ma schimb. Las in urma tot ! Pe tine si pe altii . Si, ironia sortii, cand mi-am spus pentru prima oara cu adevarat in gand "nu privi inapoi..." si el era acolo. Huh?
Si stiu, stiu ca are sa-mi fie dor ! Defapt, stii ce, voi juca cu cartile pe fata. Imi este dor de tine, si de inceputul ala de poveste pe care imi placea sa-l numesc 'noi'. Ah, si inca cum ! Dar vezi tu, promit ca orice s-ar intampla, ma voi preface ca e un inceput. Ma voi detasa in masuri diferite de trecut. Pentru ca... doare ! Si nu mai vreau sa ma ranesc din nou prin ambitie prosteasca. Stii, chiar as fi vrut ca la un moment dat sa te doara macar pe jumate din cat m-a durut pe mine. Din cauza mea ! Sa te am in brate si sa-ti placa, doar ca mai apoi sa te imping departe de mine. Poate asa e mai bine!... poate.
Peste timp, voi lasa sa se stranga praf. Un strat gros si cenusiu, pe care sa-l strabati greu cu privirea.
Probabil ca rolul de romantica, de sentimentala si de visatoare nu ma prindeau asa de bine. Poate trebuie sa incerc "un nou look". Habar n-am.
Regret mult si multe. Asa cum ai spus tu, micuto, ne vom intalni intr-o zi la 'un pahar de vorba si o tigare de regrete'. Si daca e sa lacrimam, ceea ce pariez ca are sa se intample, vom fi iar acolo una pentru cealalta.
Habar n-am ce-o sa se intample, cu ce am sa umplu pagini de jurnal sau agende de telefon. Stiu doar ca o sa fie bine, pentru ca ar cam fi cazul.





Note to self: Don't you ever look back.



Cretzu & Horia - Cameleon ( Versuri)
Asculta mai multe audio muzica

Un comentariu:

Pauza De Tigara spunea...

o sa fie bine dak chiar asta iti doresti, pastreaza cu tine decat lucrurile bune