miercuri, 2 iunie 2010

A venit!

Desi o sa-mi fie dor sa urlu ca descreierata sa ma auda toti "vinevinevinevinevine", nu am nici un regret ca a ajuns deja.
DOAMNE, E VARA!

Vremea e naspa?Da-o dracu, avem o gramada de timp in fata. Ne pregateste o saptamana asa,sa nu facem infarct de la prea multa bucurie.

Doamne, cum stateam tolanita in pat cu ochii lpiti de secundarul ceasului...si atat de greu se misca!

Mai tii minte cum in prima zi de scoala ne-am calculat zilele pana la vacanta, pana la vara? Si cat de departe parea! Si aucm uite-o, e in calendar, iar afara sta pitita dupa vre-un copac si se pregateste sa isi faca aparitia. C'mon, don't be shy!


Pur si simplu...
-miroase a vara
-are gust de vara
-se simte ca vara

-sentimente de vara
-zambete de vara

-cantece de vara
-idile de vara

-planuri pentru vara

-zile si nopti de vara
-povesti pentru vara

Si sincer? Incep sa cred ca chestia asta o sa functioneze si ca vara-mi promite multe. Da, vreau oameni noi, vreau ceva nou vara asta
Si deja, parca incepe...
Stiu ca unii or sa vina, altii or sa plece. Eu raman, pregatita de jocuri la malul marii sau de prins rasaritul, sau de tabara aia fenomenala.

it's just too real to be true <3

Pentru ca vara asta chiar o sa inchida un capitol din viata mea...
Si daca o sa fie macar cel putin ca vara din 2oo9...m-am scos.
ahhh!

5 comentarii:

Louise spunea...

DaaAaAaAaAAaaaaAaAAAAAAA ! :x

V spunea...

promite muuulte:x

Louise spunea...

doamne, chiar e vara!

Milk Chocolate spunea...

It's summer and girls just wanna have fun!:-> Ce zici de asta?b-)

Simone spunea...

mult asteptata vara.:x