miercuri, 26 mai 2010

HELL YEAH



si de azi sunt eu din nou, ma!
ma rog, de acum cateva ore, DAR! guess what?!
daca ieri incercam sa zambesc, iar ochii mei erau ... sa ma limitez la tristi,
acum vroiam niste trasaturi serioase a chipului...dar ochii mei rad. si si nu pot sa ma abtin!
din mine evadeaza o mare de fericire.si mi-a fost dor.
si de data asta n-o sa mai joc rolul de optimista, de fericita...pentru ca n-o sa mai fie un rol, o sa fie felul prin care am sa ma definesc.
ei spuneau ca "esti o fata mereu cu zambetul pe buze" iar eu zambeam ironic?
pai da, pentru ca atunci inca eram o prostuta. faceam pe fraiera...
acum?! nu mai scapati de mine!
jur ca zambetul meu n-o sa ramana doar in poze, o sa va bantuie,si sa va fereasca dracu' sa ajungeti langa mine in mormant, ca nu va las in pace in vecii vecilor, amin!!
da, inca sunt dezamagita, pentru ca sunt o perfectionista convinsa, si stiu ca pot mai mult!...mereu am sa vreau mai mult
si...daca pana acum n-am obtinut ce am vrut, las' ca invat sa am rabdare.
acum?! acum imi pare rau. imi cer scuze.
"nimic, nimic, sunt bine!"
daaaaaa!ce aveam defapt? sunt introvertita, evident cu nu va predam un eseu legat de ce se intampla cu mine la foc armat.
dar stiti ce? promit ca o sa ma schimb! si promit ca ma tin de promisiuni!
da, am sa pastrez doar ceea ce inca imi place.o sa-mi dau Upgrade. o sa fiu aceeasi EU intr-o varianta imbunatatita, nou nouta!
eee,cum dracu' sa-mi rezisti? B-)

bang-bang-bangg

it's good to be back.
si si si
vinevinevinevinevinevine!
deci, Me trebuie sa
topai,
topai,
topai,
rad,
rad,
rad,
cant,
cant,
cant,
dansez,
dansez,
dansez,
tip,
tip,
tip,
iubesc,
iubesc,
iubesc,
visez,
visez,
visez,
imbratisez,
imbratisez,
imbratisez,
[...]
Sa Traiesc :]




P.S:sa nu ma lasati sa ma mai intorc la starea aia...





2 comentarii:

V spunea...

pai tuti pastili tau!
je me chinuishi aici
ai vazut
eu m.am tinut de promisiuni
sji sunt my plina de viata decat oricand
am inv sa ma iubesc pe mine my presus de toate

welcome back ma hihihi

Simone spunea...

frumos post.:x
frumoasa exprimare >:D<
imi place stilul tau.