luni, 21 iunie 2010

Si povestea se repeta.

Nici nu se putea daca nu incepeam sa am dileme ! ca tot sunt eu aia cu dubla personalitate...
Ok, e vara. Bifat. Soare, plaja, mare, rasete, prieteni, provocari... bifat. Tu? lipsa-pauza-gol.
Evident; oricum stii prea bine ca nu am pretentii. Pentru ca stiam coaie, stiam de muult timp ca asa vor sta lucrurile. Si ca de obicei, am dreptate.
Revin.
Intrebarea este- ce vreau eu vara asta?

Da, te vreau pe tine (clasic). Dar din aceleasi insipide motive, it's half unreachable.

Si mai e optiunea ca vreau relatii fun, de vara, pentru pura distractie.
Problema?! Starile astea alterneaza...dar al dracului de des si repede.
Si nu-mi convine !

Stii de ce ma?! Pentru ca te joci cu mintea mea, si cu mine si...pana mea! Stii tu faza aia.."you don't want me, you just want the attention." Get lost :-j
Imi incurci toate planurile, toata vara, tot! Si eu?
Imi las gandurile si inima jucate ca un banal joc de carti. Suuuuuuuper.
Mai du-te dracu.
Iti promit eu ca n-o sa-mi strici buna dispozitie! De ce? Asa. Ca nu meriti. Chiar nimic nu se merita, si regret ca vreau si nu o sa pot cu astfel de simple ambitii sa mi te scot din cap.

Trist, huh? Mai conteaza? Mai iti pasa? Ti-a pasat o data macar ?!
haa, m-apuca. gen
--daca ai fi o scoica
as face o groapa maaare de nisip

si te-as arunca acolo

...
doar ca sa te dezgrop urmatoarea zi--

Ok, nu stiu ce a fost asta, dar cu siguranta am intrat in criza de ras !!
Waii, mai si rad? Nici nu mai stiu cand sunt ironica si cand nu. So not like me !
Hmm... sau poate din cauza ca am inceput sa pur si simplu ador sa ma contrazic, mi-a intrat in sange! Si de-aia ma contrazic singura? God, asta chiar ca devine trist!!

Oh well...ti-am spus de atunci sa ma ierti. Ti-am spus o idee. La urma urmei, am ajuns si ti-am spus tot! Poate si mai mult.
-Stii...chiar mi-a placut cu tine in iarna.
-Si mie!"
Sa nu te omor?
Oricum, ti-am zis si pe fata ca
<<esti prost>> doar ca nu avea rost sa iti explic per total.
Am motivele mele pentru care sa iti multumesc, si pentru care sa te sterg de tot din memorie.
Tu?







mai iarta-ma.









5 comentarii:

Milk Chocolate spunea...

Ce dor mi-a fost sa-ti scriu un comentariu pe blog! Desi e vara parca tot nu am timp de nimic. Vad ca ti-ai schimbat si grafica...Asta e mai super, so, pastreaz-o.
Se pare ca tot nu ai scapat de starea aia de spirit...acea stare cuprinsa intre "Kill him" si "Love him". Nu te-ai hotarat!:))Eram sigura. Vara e frumoasa deci nu-ti bate prea mult capul. Just have fun!;)

Ramona spunea...

Nu pot sa cred! Acelasi lucru mi l'a zis o prietena vara trecuta; asta cu "justhave fun"
si vara mea s'a invartit in jurul replicii :))
o sa'ti povestesc cu alta ocazie, pe mess

V spunea...

miiaauu
"girls just wanna have fun"
a mea ma a mea!!


vara imi apartine b-)
!!!
sti tu..emil..
"si cad pe nisiipp..timpul nu.nseamna nimic..am tta vara sa ma ridic!!"

i`ll be there 4 you!

Unknown spunea...

iarta tu intai, ca apoi sa te ierte el ..
din ce ai scris acolo se vede clar ca ai adunat multe in suflet ,ai aducat multa ura ..desi nu cred ca asta e chiar cuvantul potrivit.daca nu scapi de asa zisa 'ura' n.ai sa poti face nimic.
iarta man, iarta .si daca simti mai lupta odata si inca odata !:)

Alexxis spunea...

scuza-ma, de unde ai luat acea poza cu inimile pe asfalt?