joi, 17 iunie 2010

Vara asta nebuna ...

Iata ca ieri inainte sa ies aveam de gand sa postez ceva gen "cu asa o vara, mai bine plec in Siberia...poate fac si eu o prima baie in mare pe la 40 august, asa.." si d-astea. Darrr, dupa ziua de ieri, parca parca mai cresc putin in optimism.Si am mai facut si baie!
Bai, nu stiu. Oricum, cert e ca imi imaginam cu totul altceva pentru vara asta...dar, se vede clar deja ca lucrurile iau o aaaalta intorsatura. So, trebuie sa ma adaptez...zic.
In fine.
Tabara aia, de ce sa mint? in conditiile astea, nu ma atrage! Nu ma mai indeamna nimic, sau mai bine zis, nu mai am motivul
ala. C'est la vie! Oricum, nu am nevoie sa controlez nimic, pentru ca defapt nu vreau!Adica, frate ! Deja o dam in exagerari, nici nu realizasem pana acum ca mi se dilata pupilele sau ca sunt toata un zambet mai special sau ca ma joc mereu cu ceva in momentele de genu!Si in plus, eu in privinta aia am dat deja tot...deci, lucrurile nu mai evolueaza sau nu se mai schimba cu nimic pentru ca fac sau nu ceva. It's all up to you, idiot.
In alta ordine de idei...ma bazez pe surprize,pe neprevazut, pe prieteni... chestii,stii?

Oricum, deja ma rup de persoane de care anul trecut nu m-as fi rupt...
Iar deopotriva, deja incep sa cunosc lume noua si e abea inceputul.

Sufar, relat
iv, de dubla personalitate:
a. vara asta o sa fie un rahat!
b. vara asta o sa ma distrez !
Ahh! si sunt momente in care nu stiu dupa care sa ma iau. ok - stop am zis- Mi-am promis ca ma schimb in bine, asa ca nu am sa continui decat sa fiu eu, sa rad si sa glumesc, sa fiu aceiasi copila plina de viata, aceiasi ciudata, incapatanata si zbenguita.
Paaaaaaaaaaaai, concluzie ?
Incep sa-mi pretuiesc fiecare clipa de vara, fiecare strop de ploaie, fiecare raza de soare, fiecare zambet, fiecare chicotit, fiecare PRIETEN, fiecare plimbare, fiecare poza, fiecare cantec, fiecare sentiment... -tot-
Noi o sa fim poate iar copiii plajii, sau poate turisti in prop
iul oras sau... orice. Doar avem dreptul sa fim deosebiti!
Ok, gata sunt bine! Foarte bine! Si cu fiecare zi, stai tu linistit
ca o sa fiu de la foarte bine in sus. and know what? Chiar am de gand sa-mi dau upgrade...inca unul. Fetita asta scapa de inhibitii si te asigura ca de azi invata si obtine tot ce isi doreste.

Ce zici de asta ?!

Niciun comentariu: