vineri, 14 mai 2010

Altceva

...Si-am avut atatea azi sa-mi scriu, dar pana la noapte, mi-au fugit ideile.

-Ce ai?
-Nimic.
-Minti!


Ma rog!

Ideea e ca...'mi lipseste.Si vine vara, si doare.
Pentru ca nu vroiam sa inceapa asa. Am nevoie de ceva,orice,altceva.
Si e prea aiurea cand totu' in jur emana "parfum de fericire". Pentru ca m-am mascat atata timp, pentru ca in final masca mea uzata sa cada si sa lase la iveala amalgamul din mine.
Si starea aia...nu aveam cum sa-mi tin zambetul pe fata, se dezlipea.
Si parca-mi pare rau ca nu mai stiu sa ma mint pe mine! Pentru ca, vezi tu, si pe voi toti va minteam foarte frumos! Ca intr-un final sa ce? Sa ma doara mai tare? Pai...ce pana mea!
E asa, asa de urat ca ma vad parca din exterior cum mor toata si las in urma un ghemotoc monoton si sictirit.
Acum rade, acum tresare, acum isi inghite sentimentele,acum parca plange!
Dumnezeule!!Si vezi tu, nici mie ma, nici mie nu stiu ce,cum, de ce sa explic!
Ceva,ceva, tot o sa se-ntample!!
--
absurda,
sarcastica,
enervata,
agitata,
speriata,
ingrozita,
si pe langa toate astea, cred,
indragostita
...


Cacat cu panselute.

2 comentarii:

Louise spunea...

doamne, nu sunt singura?

Ramona spunea...

cred ca fiecare fata care stie ce vrea, trece la un moment dat printr'o situatie similara..