sâmbătă, 11 august 2012

Despre tine

Nu sunt multe lucruri care sa ma scoata din sarite imediat, dar totusi sunt cateva. Sa ma critice cineva inainte de a-mi termina de expus o parere, sa imi aud vorbe de aiurea de la persoane care sunt absolut pe dinafara... Sa fiu copiata, asa pe fata.

Domnisoara pe care urmeaza sa v-o prezint imi copiaza de ceva vreme blogul. Desigur, nu cap-coada, ci cu pasaje, cu 2-3 cuvinte care sa "faca diferenta". Limbajul, ideile, aspectul (imagini, muzica), si repet, efectiv bucati sanatoase din postari le-am regasit pe blogul respectivei. Cei care ma citesc probabil vor recunoaste asemanarile, cine nu...

http://autopsiedeganduri.blogspot.ro/2012/06/epilog.html si http://dizzete.blogspot.ro/2012/06/siuite-cum-sta-treaba.html

Asta ca un exemplu, pentru ca da, scena de mai sus se regaseste in mai multe postari.

Am nevoie de ajutorul vostru pentru a remedia aceasta situatie. Am incercat sa dau raport la blogger, insa se pare ca nu s-a rezolvat inca nimic. Asta dupa ce am incercat sa port  discutie cu domnisoara in urma cu cateva luni bune, in care sa-i explic ca nu este nici frumos, nici etic ceea ce face, rugand-o deci sa stearga postarile in care blogul meu era plagiat. M-am ales cu o promisiune si cu... atat.

Va rog frumos, daca ati trecut printr-o situatie similara si ati scos-o la capat sau  aveti vreo idee despre cum as putea sa termin tot acest circ, lasati un coment la aceasta postare (sau puteti gasi adresa mea de email pe profilul blogului). Se pare ca prin contact direct cu persoana in cauza nu am rezolvat absolut nimic, ba chiar m-am enervat si mai tare acum, cand dupa atatea luni observ ca respectiva si-a batut efectiv joc de ce am discutat cu ea, de cererile mele zic eu rezonabile si bine intemeiate,dar mai ales, de mine si 'munca' mea. La urma urmei, eu nu stropesc cu cuvinte in stanga si in dreapta, de dragul de a avea un blog. In randurile astea se ascund amintirile mele cu cel mai puternic impact asupra mea, lucruri si persoane care m-au schimbat. Eu pe randurile astea am plans, acestea sunt sentimentele mele, ce am trait, ce am iubit, promisiuni, dezamagiri si urlete, intre randurile astea ma ascund eu! De ce sa imi furi asta? Consider ca este inadmisibil si rusinos ceea ce faci!

Asadar,am ajuns la limita rabdarii si repet, am nevoie de un ajutor, pe care il cer numai in situatii limita!
Va multumesc anticipat!

Pentru 'Dizette': Multumesc ca apreciezi ceea ce fac, insa nu acesta este modul prin care sa o arati.

Niciun comentariu: