marți, 31 iulie 2012

Leapsa.

1. Postează imaginea Liebster Blog Award.

2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează  un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4 .Nominalizează 11 persoane ( + link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor si anunță-i!
6. Nu da tagul inapoi!


Eu:
1.Vorbesc mult.
2.Ma atasez usor de oameni si renunt cu greu la ei.
3.Imi place adrenalina.
4.Intotdeauna ascult mzica cat timp stau in dus (adica intre 30 de min si o ora jumate)
5.Rad cu "hihi"
6.Ascult orice gen de muzica.
7.Nu suport porumbul fiert/copt.
8.Mi-ar fi placut sa fiu baiat.
9.Am inselat (chiara daca nu si fizic).
10.Nu am iesit niciodata din tara.
11.Imi place sa joc poker.

Laura  intreabaaaaa:
1.Ce te face fericit/a?
Nu cred sa existe un "ceva" anume. Sunt momente micute care-mi dau fluturasi, care ma fac sa zambesc si-mi anesteziaza orice alte ganduri si nevoi pentru o vreme.
2.Cel mai frumos lucru care ti s-a intamplat pana acum?
Am reusit sa iubesc.
3.Unde ai merge o vara intreaga?
Bora Bora.
4.Ce reprezinta dragostea pentru tine?
Depinde cu cine o imparti. Dragostea poate fi atat gluma, joaca, ambitie, dorinta... Dar daca ar fi sa aleg, dragostea inseamna defapt incredere.
5.Cum arata o dupa-amiaza de toamna pentru tine?
Eu si prietena mea ca mai buna in parc, vorbind despre tot felul de prostii, pana cand una decide sa scoata dintre frunze un secret, o problema or something.
6.De ce nu te saturi?
De glumele cu prietenii mei. Nesimtite, perverse, arogante, sunt ale noastre.
7.La cine/ce nu poti renunta?
La prietenii apropiati.
8.Ce urasti la orasul in care locuiesti?
Autobuzele pline.
9.Cine te cunoaste cel mai bine?
Sincer? Desi nu prea stau sa-i povestesc si habar n-are prin ce trec si chestii de genul... Mama.
10.Cine are cea mai mare influenta asupra ta?
El.
11.Ce te face sa plangi?
Amintiri- din acelea care sugereaza esecul(sentimental,scolar, etc).  Daca mi se rup aripile si cad, rareori simt impactul in momentul cazaturii. Durerea se acumuleaza, se conserva in mine, iar in 2 zile, 2 saptamani, 2 luni ‘ma pune la punct’.

Siiii intebarile mele...

1.Care este primul lucru/prima persoana la care te gandesti dimineata?
2.Care anotimp consideri ca se potriveste personalitatii tale?
3.Cine si-a pus amprenta pe tine?
4.Ce ai prefera: sa minti/inseli si sa se afle sau sa fii mintita/inselata si sa nu ai habar?
5.De ce ti-a fost ultima oara frica?
6.Ce te atrage prima oara la un baiat?
7.La ce film te-ai uita de cel putin 5 ori?
8. 3 dorinte?
9.In cine/ce ti-ar placea sa te reincarnezi?
10. O melodie de care nu te plictisesti?
11. Ce ti-ar placea sa schimbi la tine?

Leapsa merge mai departe la : 

Valii ,
Maia ,
 Sab ,
Bibi ,
  
si oricare vrea sa o mai ia. This is it :D





 

3 comentarii:

Rosaline spunea...

Multumesc frumos pentru tag, Ramona!
Eu am sa incalc regulile un pic, si sper sa nu se supere nimeni, dar am ales sa raspund la intrebari chiar aici, pe blogul tau, pentru ca mi se pare mai personal asa.
Bun. Avand in vedere ca este o leapsa, am sa raspund cat am sa pot de sincer la intrebari.
1. Prima persoana la care ma gandesc dimineata nu este mereu aceeasi, daca e sa spunem asa...de obicei imi raman in minte personaje din visele pe care le am cand dorm, dar cel mai des, ce-i drept, ma gandesc la un baiat. La un baiat care nu as vrea sa imi placa asa de mult.

2. Primavara. Pentru ca este la inceput de drum, timid si ezitant intre ploi si ultimele urme de zapada, mereu inflorind, mereu evoluand si mereu zbatandu-se intre doua extreme - iarna si vara.

3. Mai degraba carti decat oameni si povesti decat realitati crude. Tin foarte mult la lucrurile pe care le-am inteles singura din lucrurile create din cele mai reusite roduri ale imaginatiei umane - filmele,muzica si scrierile. Pentru ca, desi ireale, ma fac sa cred intr-un viitor diferit.

4. Probabil ca sa se afle, deoarece as putea sa incerc cel putin sa dau o explicatie de bun simt care, fara indoiala, mi-ar justifica comportamentul intr-un astfel de caz. Si daca nu... cel putin sa stiu eu ca am facut ce era mai bine. Decat sa fiu mintita din cine stie ce motive rele...

5. De o albina :) Se strang multe in jurul furtunului din curtea bunicilor mei si ma sperie de fiecare data cand incerc sa deschid robinetul.

6. Naturaletea ma atrage.

7. Breakfast at Tiffany's. Ma linisteste.

8. Sa fiu fericita, sa fiu fericita si... sa fiu fericita. Nu conteaza cum, cat de simplu sau cat de marunt este lucrul respectiv, atata timp cat imi poate aduce multumirea.

9. Intr-o pasare.

10. Penny and the Quarters - you and me.

11. Pff - multe lucruri, evident. Dar cel mai mult mi-ar placea sa fiu mai putin emotiva.

Mi-a facut placere sa-ti raspund la intrebari si mersi inca o data de gest.

Ramona spunea...

Multumesc si eu !

SM.Art spunea...

Multumesc mult de tot pentru leapsa. sunt onorata :D insa am incetat sa mai postez leapse pe blog de cativa anisori. am sa.ti raspund si eu tot aici, sper ca nu superi.

1. nu este in fiecare zi aceeasi persoana, dar in general (oricat de siropos stiu ca sunt sau asa, dar asta e adevarul :)) ) este prietenul meu.

2. toamna. pentru ca are si nemarginita bucurie si nesfarsita tristete.

3. nu stiu exact cum sa raspund la aceasta intrebare. mm.. totul in jurul meu isi pune amprenta pe mine. imi place sa ma las modelata de orice.

4. as prefera sa stiu. stii cum e cu bandajul ala, o data si o data tot trebuie sa.l scoti de pe rana sau iti faci una mai mare.

5. de multe lucruri, ultima si ultima frica de-acum 5 minute cum ar veni, a fost sa nu.mi cada motanul de la etajul 10. :D

6. mainile si ochii :D

7. la mr. nobody. nici nu ai cum sa nu te uiti mai putin de 5 ori la filmul ala.

8. - sa plec din tara
- sa traiesc frumos
- sa am parte de o dragoste ca.n carti. (cam sec stiu, dar e dimineata.. )

9. intr-o randunica.

10. the rooms - mmpsuf
11. as vrea sa pot fi neinfricata.