joi, 23 decembrie 2010

Craciun ?

Nu ba, nu. Anu asta nu vreau sa vina Craciunul, chiar nu. Vreau sa stea acolo,departe. Stiu oricum ca Grasu’ ala n-are ce sa-mi aduca, nici nu stie ce vreau. Nici nu i-as spune. N-ar avea oricum ce si cum sa-mi aseze sub brad,cacat de brad...

Este foarte aiurea. Asta nu e Craciun, este o zi imbacsita si oarecare de decembrie,in care mocirla se afla peste tot pe strazi si oamenii sunt mult prea sictiriti de tot si toate. De inteles,desigur. Nu mai e perioada aceea
a anului, cand toata lumea imparte fericire si se simte fantastic. Ooh,clar nu!

Dorintele doar se pierd. Le-as pune pe hartie, asta asa pentru mine ca sa ma organizez, sa incep 2011 cu mintea limpede,dar ba, imi curg de pe foaie. Cerneala a obosit si adoarme mazgalind foaia. Cum naiba sa ma echilibrez, sa-mi pun creieru' si inima in balanta ? In niciun fel. De ce nu ma mira?...

In fine. As vrea sa stiu,sa invat,sa ma hotarasc. Mi-e cam greu sa spun in legatura cu ce,pentru ca mi-e frica, ohh, groaznic de frica. E genul ala de teama care-mi umple maduva spinarii cu gheata. Sunt o lasa. Cea mai lasa.

Dear Santa,

Ok,know something? I'm not asking much this year. Just gimme courage and help me break this damn heart so I can fix it up with all its feelings and toughts.

Bring me happiness and please, just stop the fuckin' way I use to act when I'm scared, when I'm sad, when I'm dissapointed.

And bring them patience and health.

Thanks,

R., the spoiled brat.



'N-are ce sa fie rau, are ce sa fie bineeeeeeeeeee'. Prostii!

2 comentarii:

V spunea...

chiar are ce sa fie bine

Ramona spunea...

zici tu?