joi, 16 decembrie 2010

Asta-i pentru noi

Acum vreau sa ridic privirea spre cerul alb si sa urlu de crapa gheata ca de astazi imi este bine si las dracului tot.Vreau sa privesc drept in ochi si sa spun ceea ce simt, sa ma dezvelesc de toate minciunile si de toate prejudecatile. Vreau ca aeru' asta rece sa-mi spele plamanii, sa fiu cat este posibil de sigura ca nu sunt manjiti de parfumuri straine.

Spuneam ca anul asta a fost prost. Vreau sa-mi retrag cuvintele. Am fost nervoasa si absurda si din nou am vorbit sub impuls. A fost ok,totusi. Am cunoscut multe persoane cu diferite fete ale lor si m-am cunoscut pe mine.

Ma simt inca copilul ala de 13 ani, chiar daca in vreo luna fac 16. Nu vreau sa ma rup de bucatica aia din mine care ma face copil. Vreau sa mai topai printre frunze si sa urlu in mijlocul strazilor si sa plec la liceu cu doua codite. Mai scurt, nu vreau sa ma schimb...prea mult. Eu
ma simt aceasi, oglinda nu-mi sopteste nimic nou. Voi da. O spuneti acum cu glas tare si clar, masurandu-ma zambind din ochi.

A mai trecut un an. M-a
m legat si desprins de multi. Cu toate astea, niciun nod nu este sigur. Inca lucrez la increderea in oameni si in mine, si incerc sa-mi inving firea introvertita.
Stiu ca un post de genu se face undeva pe 29 decembrie, dar eu nu tin niciodata cont de lucruri de genul. Inca spun ce simt atunci cand in vine, ci nu cotesc inspre a gasi 'momentul potrivit', pentru ca stiu ca nu exista un astfel de moment.

Am trecut printr-o poveste si, a fost frumos. Azi mi-am reamintit de ea. Ironica. Era furmos la inceput. Desigur, toate inceputurile sunt frumoase. Noi le stricam. Inca nu regret, ba chiar ma bucur ca s-a intamplat ceva, pentru ca mi-a prins bine. Am inca aceasti prieteni si asta nu vreau sa o schimb. Sunteti putini, dar nu ma deranjeaza, pentru ca d-asta cica sunteti 'unu la o mie'. Lucky me! I love you guys,I really do and today I'm feeling sorry. R. *heart* S.,B.,2A.,& V.



-astazi a nins.

asta inseamna ca pot sa sper din nou?-

2 comentarii:

V spunea...

S♥R
>:d<

Mademoiselle spunea...

Da , asta inseamna ca poti spera din nou.:) De fapt , asta inseamna un nou inceput.