vineri, 19 noiembrie 2010

Thoughts

'Orgoliu! Orgoliu dement ce ai tu!'

Inainte sa intelegi prost, nu dragule, nu-mi lipsesti in niciun fel. Doar ca asa sunt eu...O recunosc, sunt ofticoasa pentru ca puteam sa inchei totul acum cu un mai mult de un "Sfarsit!" scris pe foaie in minte, ar fi fost ceva,asa, spectaculos care sa ma multumeasca pe mine, care sa-mi ofere satisfactie pana la cer. Puteam sa-mi hranesc orgoliul, sa il mangai constientizand ca la final eu sunt aia care castiga! Da, eu, si toate porcariile prin care am trecut degeaba si care puteau sa ia sfarsit cu mult inainte daca eram ceva mai desteapta, ar fi avut acum scop si sens. Dar nu.Trebuia eu sa fiu proasta si sa dau (total inconstient) cu piciorul la o chestie de genul. Si deci, d-aia ma oftic. Stai linistit, ca-mi trece. Defapt, de cand am inceput sa scriu despre asta ma simt deja mai bine, si te rog eu sa ma crezi ca m-am schimbat ceva in ultima perioada, zic eu putin mai inspre bine,caci am renuntat sa ma mint pe sine 'folosind autosugestia' in situatii de genul. Vezi tu, am inceput sa simt cam ce vor oamenii sa auda, si nu totdeauna le fac pe plac. Eu? Eu poate ca sunt naiva dar... fir-ar, cat imi place sa ma joc!

Mda... Chiar ba! Ce dor mi-e sa ma joc iar. Sa fie la mijloc decat putina alchimie, sa duc mai mult lipsa de sentimente. Sa fie adrenalina si lipsa de inhibitii, idei noi si ciudate si nici macar un regret. Se cauta playmate, zic. Si acum, pe bune daca stiu ca am gasit o solutie sau nu la problema asta. Oare?Naaaah. Hmm... Fuck it;

Urasc al dracului de mult sa fiu indecisa sau nesigura pe mine sau confuza. Dar mai presus de astea, urasc sa ma simt atrasa in acel mod ce d
uce la dependenta. E doar o perioada, trece si ea,-oare?- Trebuie! Altfel nu stiu in ce rahaturi ma mai bag...

Sa scap eu de sezonu' asta cu tezele si-mi bag picioarele, ma mai ocup si de mine. Ma rog, cel putin sa-mi mai limpezesc si organizez mintea, ideile, inimioara, sa ma pun eu la punct cu toate astea. Dracu stie ce mai realizez, dar fie... tot raul inspre bine!


'good things might come to those who wait', cica.

2 comentarii:

Louise spunea...

true, so true.
frumos ba, felicitari >:D<

Ramona spunea...

Sarmana :D >:D<