marți, 10 august 2010

Si poate ca...

… deja cam e cazul sa dispari dracului de tot din peisaj. Ramai cu orgoliul si cu curvele tale!
Am zis de prea multe ori ca nu-mi mai bat capul,cand defapt tocmai asta faceam. Gata, tragem cortina! De azi sa mor ca nu ma mai complic. M-am obisnuit deja ca in prima faza sa fiu rece. Joaca-te de-a du-te-vino cu cine vrei tu. Eu m-am plictisit! Adica, pe bune… De ce sa ma agit eu si, pe deasupra, sa ma agit si degeaba?! N-are sens.
Fii pe faza, asta sunt eu cand clachez ! Si nu vezi asta prea des.
Mai vrei ceva, ma? Ia complica-te putin, si poate o sa obtii.Zic poate! Sa vedem, care e mai orgolios dintre noi doi?!
Poate ca asta s-a si intamplat. Am devenit confuza pentru ca am amestecat sentimentele cu orgoliul, d-aia nu m-am dat batuta. Tot ce am facut a fost doar pentru mine. Dar mai iau si eu o pauza, am oboist…
Ce zici? Ca a meritat efortul?Haah, crede-ma ca nu. A fost timp irosit aiurea.
Punct, si de la capat. E randul tau. Oh, and one more thing…


fuck you, my dear.

2 comentarii:

- spunea...

absolut.pacat ca ne dam seama cam tarziu de unele chestiii...
orgoliu toti il au..da nu in egala masura..orgoliul distruge cam multe chestii:-?si eu am patit`o..so take care>:D<
pupici:*

Iulia. spunea...

wow... mi se potriveste foarte bine postarea ta. Scrii bine, imi place. tine`o tot asa. ;)