duminică, 15 august 2010

Abuz de Fals

Asa se intampla, nu? Oamenii se schimba si tind sa uite anumite lucruri. Si da, uneori se intampla sa fie acei oameni la care te asteptai mai putin. Pacat...
E cel mai trist atunci cand vezi ca peste amintiri se strange praf si cum lor le urmaresti 'evolutia' . Too bad. Dar vezi tu, n-am sa ma mai chinui eu acum sa te intorc din drum. Oricum, probabil tot eu as pica de proasta, sau vinovata, sau pamfleta sau mai stiu eu ce.
Oh, si ca si chestie, degeaba parem prietenosi si dornici de a mai continua o relatie de orice tip, daca in zile relativ mai deosebite,importante, sau cum vrei sa le zici intra rolul de Diva in scena.
Ce-ar mai fi de adaugat...Hmm. N-am sa ma schimb fata de tine; macar asa, pentru mine sa nu zic ca eu chiar nu am incercat sa fac ceva in privinta asta. Oho, si chiar de ceva timp..
Dar, oricum, din respect pentru ce a fost, din respect pentru prietenia noastra, din respect pentur tine :)
Nu ma intelege gresit, iti doresc tot binele din lume, si iti sunt nespus de recunoscatoare pentru zilele sau noptile cand imi erai aproape neconditionat, pentru ca-mi ascultai toanele. Da, stiu, si eu am mai facut gesturi, dar hai sa jucam cu cartile pe fata- cine nu are zile cand e Miss Fitza, cand nu face gesturi, cand nu are instincte egoiste etc. ?!
Crede-ma, bai, mi se rupe sufletul cand vad ce s-a ales de povestea noastra. Acum sa nu intelegi ca te invinovatesc pe tine! Doamne fereste! Suntem vinovate, amandoua in egala masura. Si te rog, iarta-ma pentru tot ce ti-am gresit. Ma cunosti foarte bine, si stii cum reactionez in anumite situatii! Sau...ma rog... ma cunosteai.
Regret! Si degeaba as spune ca nu-mi mai bat capul, dar tocmai asta fac, de fiecare data! Doar ca e pe degeaba, si in plus, e tarziu.
Take care,dude. Daca ai sa ai nevoie de vreun sfat, sau de un psiholog, sau pur si simplu cineva caruia sa ii povestesti un nimic, doar pentru ca altcineva nu are chef sa asculte, cauta-ma.
Dar sa nu vrei inapoi! La fel cum si eu am renuntat sa ma mai intorc in trecut. E prosteste!

Si in plus, iti amintesti cat de orgolioasa pot sa fiu. Iert, dar nu uit nimic!!

Pacat. As vrea sa ma crezi cand iti spun ca as fi vrut sa mai dureze!:)

P.S: obisnuiai sa-mi lipsesti ;)
--
Haha, la multi ani mie :-j

3 comentarii:

- spunea...

foarte fain ai scris..ti-ai vazut si tie vina,si ei, 'cine nu are zile cand e Miss Fitza, cand nu face gesturi, cand nu are instincte egoiste etc. ?!" asta-mi place enorm.


da..cine n-ar vrea sa dureze ceva frumos?pacat..in ziua de azi toate lucrurile se termina asa.mare pacat..
sper sa treci peste.daca n-ai trecut deja:D

Ramona spunea...

Desi ranile sunt inca proaspete, am grija sa-mi treaca curand...

- spunea...

timpul le vindeca pe toate..asa ca..:-j