vineri, 18 decembrie 2009

Personaj fara poveste




Ei? Niste trecatori prin viata.
Eu? Un copil indragostit de viata, dar care-ar insela-o pentru un anume el.

Povestea mea? Nu a avut timp sa inceapa.

Pentru ca mi-e imposibil sa-mi scriu singura povestea. Personaj principal... este un nimic fara decor, personaje secundare.

Iar povestea ce vreau eu sa o scriu este una de dragoste. Se cauta pereche.

Nu vreau decat ce mi se cuvine. Ce i se cuvine oricui. Jumatatea.
A mea.
Auditii? Majoritatea au dat gres.Totul murea inainte sa inceapa. N-ajungeam la intriga. Nu era povestea pe care vroiam eu sa o scriu.
Eu sper.Si te astept.Si stiu ca intr-o zi o sa te plictisesti sa eziti, si ai sa vi, sa intregesti personajul principal. Pentru ca rolul asta se imparte la 2. Pentru ca atunci
1+1 vor da tot 1. Vom fi unul si acelasi.
Te astept cuminte, intr-un spatiu alb si gol. Astept ca o data cu venirea ta, sa prinda culoare, astept ca in urma ta sa apara decorurile si restul personajelor. Defapt, daca vrei, ele pot fi fictive. Te vreau d
oar pe tine sambure de adevar in povestea noastra.
Astept ca din mica mea sclipire sa faci o mare de lumina. Te astept pe tine.
Vreau o realitate care sa ma inspire, sa astern cerneal
a pe hartie, fara sa-mi doresc sa tai, sa sterg ceva sau sa rup file.
Pentru ca
ea s-a saturat de pagini goale; dar e fericita. Pentru ca a invatat sa aiba incredere in presentimente.
Ia
r atunci...Expozitiunea ar suna altfel...

Ei? Niste trecatori prin viata.

Eu? Un copil indragostit de
el. Un co
pil indragostit de povestea lor. Poveste, care treptat a devenit viata insusi.

2 comentarii:

Unknown spunea...

aww ..cat de dragut :x
love story, right ?!

Ramona spunea...

yeah..
it's love, they said :))