vineri, 11 decembrie 2009

My only hope


Ninge! Uite, priveste pe geamul aburit, si-ai sa observi micute pete stralucitoare ce zboara repede! Refuzi sa crezi ? Si eu la fel. Asa ca am iesit la geam. Credeam 2 lucruri : Ori ca sunt proasta si chioara, ori ca ploua. Nu frate ! Ninge.

Ai dreptate, piticul meu ! Mi-ai zis ca cineva acolo sus ma iubeste. Hah, si face sa ninga ! Mereu ai dreptate. Devine enervant ! Dar imi place ! Ninge pentru mine...

Si asta pentru ca poate majoritatea spun : "Firar, iar ninge si nu se depune pe strazi... Perfect ! Ger, mocirla, cum sa te bucuri frate de astea ?! "

Pentru ca voi nu sunteti optimisti ! Nu priviti dupa aparente ! Anii trecuti o ninsoare ca asta era pe undeva pe la revelion. Ce ineseamna asta ?! Pai pentru mine inseamna ca iarna o sa vina mai repede ! Ca nu o sa mai asteptam atata pana la zapada !

Si-n plus... ma face fericita. Si sper, si cred, si vreau sa depasesc starea de speranta, sa ajung sa cred ca ce vreau se va intampla.

Dar poate... tocmai imprevizibilul ma face sa ador viata. Si in plus, maine nu vine niciodata ! Doare, dar este o durere necesara.

Pentru ca eu chiar sper ca de ziua mea sa ninga, ca sa pot sa zambesc din inima, sa rad cu pofta si sa va am alaturi pe cei mai importanti dintre voi. Si pentru momentele in care nu a nins si ma simt asa, va multumesc.

Tie ? Tie iti multumesc pentru ca ma inveti sa sper, sa cred, si sa tin cont de presentimente... Si pentru ca te tii de promisiuni. Mi-ai promis ca o sa ninga pentru mine, si s-a intamplat.Si stiu ca ninge pentru mine pentru ca fulgii de nea ce au pierit in palma mea m-au facut sa simt ce am scris mai sus.

Stele cazatoare ? Dorinte ? Ma multumesc cu micutii fulgi de zapada. Forma lor in miniatura, atat de complexa, felul in care se topeste... Ti se pare mai magic sa vezi o lumina in cadere pe cer ?

Ma simt fericita. Am sa fiu fericita.

Un comentariu:

V spunea...

eu am mereu dreptate
si imi place..
ador
..
vezi si ma faceati nebuna ca i.am scris lui post cu "ador sa am dreptate"