luni, 28 mai 2012

What are words?

Micul meu... Dac-ai stii cat te-am iubit, si te iubesc, si cum mi-am rupt inima, si cum mi s-au inrosit ochii, poate m-ai crede cat imi pare de rau. Si este atat de penibil, sa te desparti de cineva de care nici nu te-ai legat in mod oficial vreodata.

Nu mai pot asa, crede-ma ca mor. Si da, mi-e mai greu fara decat cu tine, dar ea e inca la mijloc, si mai presus de atat, ea este prima. Aiurea, cum desi am facut 'ceea ce trebuie', ma simt de parca am facut cea mai mare greseala de pana acum. Deja mi-e dor de tine si tot ce-as fi sperat sa se intample. Dar cred ca vorbesc totusi in numele amandurora cand spun ca suntem constienti ca ar fi ramas vise si atat.

Daca tu chiar ma vroiai, renuntai la ea.
Si daca nu te-am confruntat mai inainte, 
a fost intocmai pentru ca nu eram pregatita sa stiu ca o alegi pe ea,
pentru ca mi-era teama.
Iar acum, acum credeam ca sunt.
Nu as fi crezut sa fac un atac de panica. Se pare ca am gresit.

Esti cel mai mare fraier din viata mea. Iar eu sunt cea mai mare fraiera ca m-am bagat pana la gat in asta.
Imi cer scuze ca scriu aiurea, dar de o ora ma chinui sa scriu macar atat. Cica sa ma calmez.

This is goodbye. Te iubesc, sa fi cuminte !






    


Niciun comentariu: