marți, 6 iulie 2010

La fel


Ok micuto, ai adunat prea multe in sufletelu' ala al tau in ultima perioada. Atat de multe, ca se imping una intr-alta, gata-gata sa iasa pe rand afara. Dar tu nuuu, le ingramadesti tot mai mult, incat incepi sa ai din ce in ce mai multe idei, care mai de care mai copilaresti sau stupide. Sau nu?! Cert e ca le ai si iti ataca ego'ul ala al tau de portelan. Si te-apuci sa joci rolu' de negativista, care ai impresie ca ti se potriveste atat de bine. WRONGGG. Da-ti doua palme si transforma-te in ceea ce stii ca trebuie si ca ppoti fi. da,da! TU poti sa fii exact asa cum iti doresti, daca te si straduiesti umpic.
Din fericire, atunci cand izbucnesti, izbucnesti in fata cui trebuie, si poate ai sa treci si peste asta. Peste toate situatiile din ultima perioada. Peste concepte, peste idei, peste amintiri, peste sperante... Nu se stie niciodata. ai vazut si singura, cand crezi ca ai pus Stop, el se intoarce rabdator si da Play si nu stii cum sa te comporti... Nu stii daca sa fi expeditiva sau calda, si orice varianta ai alege, iti pare gresita. dar parca iti placea, chiar daca poate asta a fost doar in mintea ta, pentur ca nici tu nu mai esti sigura pe ce vezi, ca nu a fost chiar incantat de atitudinea ta rece...fata de el! Haaah. Si daca erai iar cu pupilele dilatate, ar fi fost mai speishal? Ermmm, nope.
mai confuza ca niciodata...

Anyway. Din fericire, mai gasesti cate un prieten care sa iti dea un Restart. Si daca e sa ma schimb... sunt sigura ca schimbarea nu o sa fie majora. Mereu pastrez o buna bucata din "vechea" eu. Ehm, poate asa e mai bine...
Baii, oricum, din toamna am un nou inceput, asa ca trebuie sa ma pregatesc pentru el. Step by step.
Si chiar daca ziceam ca m-apuc sa scriu mai mult chestii gen "Fiction" dar cu cativa samburi de adevar, uite ca iar fac o exceptie...
Da, nu stiu de ce am simtit nevoia sa scriu toate chestiile astea. Nici macar nu au sens. Doar,asa, ca de obicei...acea poveste care nu mai are sfarsit, aceiasi Eu introvertita care cade cu un picior in depresie si devine vulnerabila si botoasa, aceiasi prieteni care se apuca sa o scoata din groapa...
Nu vreau decat sa vina mai repede totusi tabara, macar ma mai scoate putin din rutina, sa incep liceu' si sa-mi bag picioarele in tot si in toate.

--
turururururururutuu xD

4 comentarii:

Anonim spunea...

Super post. x3
Îți urmăresc blogul de :-? ...hmn... oare să fie două săptămâni? :)) Și mai în fiecare zi intru să văd dacă ai mai pus ceva nou. Ești boboacă? ;;) unde ai intrat?xD
Succes(uri) în continuare.

Anonim spunea...

Super post. x3
Îți urmăresc blogul de :-? ...hmn... oare să fie două săptămâni? :)) Și mai în fiecare zi intru să văd dacă ai mai pus ceva nou. Ești boboacă? ;;) unde ai intrat?xD
Succes(uri) în continuare.

Anonim spunea...

love it! :x.
bobocica mea talentată >:D<.
și nu-ți mai dori să începem liceu' :(.o să regreți. vreau o vară cât mai lungă!

Ramona spunea...

Si eu mi'as fi dorit sa fie cat mai lunga,, daca ar fi fost macar pe jumatate fata de cum imi imaginam eu :| :o3