joi, 22 iulie 2010

Inapoi

M-am detasat o saptamana de tot si toate...Ma rog, cel putin am incercat. Si bai,da, tabara a fost geniala, chiar daca atunci pe moment eram super dezamagiti. Cum sa uiti toate dumele, toate imbratisarile,toate betiile?!
A fost iesirea din normal pe care o cautam. Relativ... Trebuia,insa, sa fie si medicamentul meu, si pe moment, chiar credeam ca am reusit! Un drac...
Priveam la inceput pe geamurile murdare ale trenului,si simteam o schimbare. da,da! Ceva in mine parca dadea sa iasa si sa faca loc unu
i alt ceva si aveam asa o senzatie care ma facea sa fiu mandra de mine si... Doamne, cat de puternica e autosugestia aia!
Imi propusesem sa uit. Si chiar credeam ca functioneaza! Zbieram de fericire si ma durea in paispe.

Asta... pana cand am spart la propiu sticla aia
de vin.
Eh, vezi? De ce ti-e frica, de aia nu scapi! Nu am lasat post de adio pe blog... imi era teama ca nu am sa ma tin de cuvant. Ca nu am s
a scap de tine.
Dar vine toamna!! Cu pasi mari si grabiti. Sa te vad atunci cum mai dai buzna in viata mea.
Oricum... desi nu am adormit cuibarita in bratele cuiva, mi-a fost bine. Am invatat mai multe despre incredre, despre prietenii, stuff... Si de unii dintre voi mi-a fost dor! Si, hai sa fim seriosi! In perioada asta am facut la prostii si am adunat amintiri cat sa umplii un sac!
Cum sa
-te bati cu frappe, apa, zahar pudra?
-mananci supa de taitei cu fruculita?
-pictezi peretii cu oja?

-te manjesti cu spuma de ras cu cateva ore inainte de plecare?
-mergi la magazinu' din sat la distan
ta de 1km dupa bautura si sa te prinda ploaia?
-te lupti cu "moartea" ?
-te stergi cu carton si sa infunzi toaleta?

-te fatai din compartiment in compartiment?
-speli peretii cu sampon?

-sa scoti capu pe geam si sa faci poze in timp ce mergi cu masina?
-sa porti chiloti pe cap?
-sa bagi manele pe telefon la 3 noaptea doar pt ca unii din Tulcea te-au facut cocalar degeaba, si trebuie sa le dai motive?
-urlii ca niste disperate pentru un amarat de limax?

-dai foc la p
ropiu la o tigare?
-lipesti absorvante desenate cu marker pe tavan?
-impodobesti camera ca-n clasa a2a cu hartie igienica?

Si cate si mai cate! Ehh...d-ale noastre. Si tousi, cu bune si cu rele, nu regret nimic din ce s-a intamplat. O luna sa stam toti gramada si nu ne saturam! Fiecare zi e altfel. Cat despre mine...M-am intors. Aproape la fel cum am plecat. Aproape! Si sincer? As mai da inca un an pentru o saptamana ca asta. <3

Niciun comentariu: