sâmbătă, 30 ianuarie 2010

(nu)Vreau...


Vreau sa-mi revin. Vreau ca toata chestia asta sa inceteze. Vreau sa am gandurile limpezi ; asta presupune sa pleci din ele. Vreau... vreau sa nu ma indragostesc.

Nu acum. Nu asa. Nu de el.

Vreau sa cred ca majoritatea lucrurilor sunt coincidente. Vreau sa uit. Vreau defapt, sa nu fi simtit nici atunci, nici acum nimic nimic nimic.

Vreau sa nu-mi amintesc de tine cand ma gandesc la tipologia de baiatul meu ideal. Vreau ca atunci cand ma plictisesc si incep sa ma gandesc sa nu ma gandesc la tine.

Pentru ca nu inteleg. A, corectie. Nu ma inteleg. Pentru ca.. totul e prea brusc. Si de ce tu ? De ce sa-mi placa la tine in brate, si sa te simt moale si caldut si sa imi placa cum mirosi si sa rad si sa-ti raspund la imbratisare si in jurul nostru sa nu-i vad/aud pe restul.

DE CE DRACU MA, DE CE ?!!

Si-n acelasi timp vreau si opusul a ce am enumerat mai sus... Si mai vreau.

Vreau ca toate visele de day-dreaming sa se intample. Vreau sa te vad fugitiv ; si mai des. Vreau inapoi la tine in brate.

„O tine in brate, el o tine in brate

Ea il saruta cu ochii inchisi...”

DE CE CACAT MA, DE CE ?!



Si ...as fi vrut sa nu ma pot descarca doar prin a-ti scrie un post...


Vama - Pe sarma
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

ana spunea...

Dragut blogul!

blackstarbb spunea...

Wow...pur si simplu iubesc postarea asta.Adica...intr-un fel e cam tot ce simt eu in momentul acesta.De fapt...o parte din mine se regaseste in toate postarile tale.Bravo!De abia astept sa iti citesc urmatoarele postari.