duminică, 24 ianuarie 2010

Cinşpe si 2 zile


Da. C'est fini. Acei 14 ani ai mei s-au fumat, pana la filtru, cu pofta.
Am 15 ani ma! Eu, eu am 15! Si i-am inceput deja in forta. Tot cu voi. Voi ati fost langa mine pe parcursul acestui intreg an. Daca nu toti impreuna,
fiecare separat. Fiecare mi-ati daruit zambete, m-ati facut sa rad cu pofta. M-ati facut sa tin la voi.
Varsta de 14...Am adorat-o. Si o ador inca. La 15 ani insa, vreau sa rad de 15 ori mai mult decat la 14, sa iubesc de 15 ori mai mult, sa va am aproape de 15 ori mai mult.
Anu trecut... Imi tot deruleaza pe retina imaginile cu noi.
Toate prostiile noastre din vara! Toate imbratisarile calde. Toate plimbarile interminabile prin parc, varsand o lacrima sau culegand un zambet. Toate plimbarile de "turiste in propiul oras". Toate secretele. Toate dumele. Toate bataiile neregulate ale inimii. Toate emotile si toate sentimentele.Doamne! Ziua Marinei, Revelionul...astea asa, ca "zile eveniment" pe langa rutina noastra. Rutina?! Da, pentru ca noi o tinem din eveniment in eveniment.
Cu voi am inceput si am terminat cei 14 ani. Cu voi i-am inceput si vreau sa-i termin pe acesti 15. Cu voi vreau sa petrec la 69 de ani!!

Am invatat sa tin la voi. De la fiecare in parte, intr-un alt fel. Stiti ca nu pot fi aceiasi cu 2 persoane! Sunt eu si totusi alta cu fiecare dintre voi.
Cadouri?! Ce mama dracului de cadouri? Imi oferiti ceva zilnic.
Imi place si doar ca-mi sunteti aproape. Imi place si doar ca incepeti cu "hihihihi" pentru ca stiti ca eu o sa rad! Imi place si doar o imbratisare puternica. Imi place si doar o porecla. Imi place si doar sa fredonez cateva versuri impreuna cu voi. Imi place pana si doar sa ma obligati sa-mi las in urma cartofii de la "Kinger Burger". Imi place si doar sa ma ratacesc cu voi.Imi place si doar ca ne detasam de restul. Imi place si doar ca ma cunoasteti atat de bine.Imi place si doar ca depanam amintiri.Imi place si doar sa va va
d zambind cand zambesc si eu. Imi place pana si un bulgare in fata! Imi place si doar o zi alaturi de voi. Si-mi place ca ne doare la 2 metrii-n fata de cum aratam dupa o bataia cu zapada, atata timp cand noi ne-am distrat.
I love you, guys!

Un comentariu:

V spunea...

baii
cu mine le faci pe toate
>:)
ce.ai fi tuh fara mine;;)?!
ma simt bne ma simt mandra
pt k te.am facut sa mananci de la "kinger burger"
te.am facut sa treci prin toate emotiile posibile si imposibile

sji pentru ca
tsiin la tinee
itsi urez un 15 happy