joi, 11 martie 2010

Credeam...


... ca moftul meu a luat sfarsit, ca ai fost toana mea de sezon, si ca odata ce primavara a venit, ea nu va incepe cu tine.
...ca gandul meu nu se mai intoarce la tine.
...ca mi-a trecut de tine.
mneah`.

in vreme ce, asa cum imi spunea ea, cu timpul se accentua tot mai mult. si negam. sau nu?
trist e ca zambetul nu-mi mai sterge lacrimile. it's not enaugh anymore


--
i need a hug.

Un comentariu:

Milk Chocolate spunea...

Imi place cum ti-ai descris feeling-ul. Cand credeai ca acel "el" e doar o chestie temporara, doar cineva care vine si pleaca din viata ta, ai incercat sa ti-l scoti din cap. Si nu ai reusit, rezultatul fiind acela de a te gandi mai mult la el, de a-ti da seama ca te atrage mai mult. Traiesc aceeasi senzatie ca si tine...suntem cam in aceleasi etape ale vietii;)